V ETCase věříme, že spokojenost našich zákazníků je základem úspěchu. Proto se snažíme být maximálně vstřícní a otevření vůči jakýmkoli problémům, které se mohou během užívání našich produktů objevit. Díky naší bohaté zkušenosti a profesionálnímu přístupu jsme připraveni najít rychlé a efektivní řešení, které bude vyhovovat Vašim potřebám.

Pokud potřebujete uplatnit reklamaci, prosíme, abyste nás nejprve kontaktovali e-mailem na adresu info@etcase.cz nebo prostřednictvím našeho online formuláře. Do zprávy uveďte číslo objednávky a co nejvíce informací o problému, případně fotografií či jiných podkladů, které mohou napomoci k rychlému vyřešení. Po obdržení zprávy Vás budeme co nejdříve kontaktovat a nabídneme Vám varianty řešení, které budou co nejvíce vyhovovat Vaší situaci. Naším cílem je vyřešit reklamaci efektivně, rychle a k Vaší plné spokojenosti.

Vezměte prosím na vědomí, že reklamace se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodbornou instalací, mechanickým poškozením, pádem nebo nepovolenými úpravami, které nejsou autorizovány výrobcem
  • běžným opotřebením, které je přirozenou součástí užívání každého produktu
  • nadměrným zatěžováním produktu mimo běžné použití pro které je určen

Adresa pro zasílání reklamací:
Filip Skála
Kukelská 903/1
198 00 Praha 9

Neposílejte nám, prosím, zboží zpět na dobírku. V takovém případě nebude přijato.

Naším cílem je poskytovat produkty té nejvyšší kvality, a proto vynakládáme maximální úsilí, abychom každou reklamaci vyřídili s profesionálním přístupem a v co nejkratším čase. Chceme, aby byl celý proces pro Vás co nejpohodlnější. Pokud máte jakýkoli dotaz ohledně reklamace nebo si nejste jisti, zda se Vaše situace kvalifikuje jako reklamace, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme, podrobně vysvětlíme další kroky a pomůžeme vám vyřešit jakýkoli problém s Vaším produktem ETCase.